capcelera

Inici > Sobre el web

Sobre el web

del Departament d'Enginyeria Agroforestal

El web del Departament d'Enginyeria Agroforestal ha estat confeccionat per membres del departament amb el suport de l'Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicacions (ASIC) de la Universitat de Lleida. El web departamental segueix la filosofia del web de la Universitat de Lleida, que empra el gestor de continguts OpenCms. Les plantilles han estat creades per l'ASIC i cedides al departament per tal que aquest darrer n'aporti els continguts.

Des de la direcció del Departament d'Enginyeria Agroforestal s'agraeix la cooperació i l'esforç de tot el personal PDI i PAS del departament per tal de mantenir el continguts actualitzats. Especialment, es reconeix la bona predisposició i la dedicació de la secretària del departament, Laura Quer, a l'hora de crear i mantenir aquest web.

Per qualsevol observació, suggeriment o consulta sobre la pàgina, adreceu-vos a secretariaarrova_3eagrof.udl.cat

Sobre el web del Departamento de Ingeniería Agroforestal

La web del Departamento de Ingeniería Agroforestal ha sido confeccionado por miembros del departamento con el apoyo del Área de Sistemas de Información y Comunicaciones (ASIC) de la Universitat de Lleida. La web departamental sigue la filosofía de la web de la Universidad de Lleida, que emplea el gestor de contenidos OpenCms. Las plantillas han sido creadas por el ASIC y cedidas al departamento para que este último aporte los contenidos.

La dirección del Departamento de Ingeniería Agroforestal agradece la cooperación y el esfuerzo de todo el personal PDI y PAS del departamento para mantener el contenido actualizado. Especialmente, se reconoce la buena predisposición y la dedicación de la secretaria del departamento, Laura Quer, a la hora de crear y mantener esta web.

Para cualquier observación, sugerencia o consulta sobre la página, diríjase a secretariaarrova_3eagrof.udl.cat

About the web of the Department of Agricultural

and Forest Engineering

The website of the Department of Agricultural and Forest Engineering has been compiled by members of the department with the support of the Department of Information Systems and Communications (ASIC) of the Universitat de Lleida. The website follows the philosophy of the University of Lleida's website, which uses the OpenCms content manager. The templates have been created for ASIC and transferred to the department so that the latter is providing the content.

Th
e direction of the Department of Agricultural and Forest Engineering appreciates the contribution and effort of all the staff of the department to keep the content updated. Specifically, it recognizes the willingness and dedication of the department secretary, Laura Quer, in creating and maintaining this website.

For any comments, suggestions or questions about the site, please contact
secretariaarrova_3eagrof.udl.cat

Darrera modificació: 15/09/2014
Imprimir Enrera Pujar